AKTUELNO

Nestle USA povlači više od 440.000 metalnih šoljica za praznike brendiranih sa Starbucks logom, jer se mogu pregrejati ili polomiti kada su u mikrotalasnoj pećnici ili dok su napunjene izuzetno vrućom tečnošću!

Američka komisija za bezbednost potrošačkih proizvoda (CPSC) saopštila je u četvrtak da je bilo 12 slučajeva pregrevanja ili lomljenja šoljica, što je dovelo do 10 povreda. Te povrede uključuju devet teških opekotina i plikova na prstima ili šakama i jednu posekotinu na prstu. Jedna od ovih povreda dovela je do potrebe za medicinskom pomoći.

Setovi prazničnih šoljica nisu se prodavali u Starbucks prodavnicama, već su se prodavali na internetu i u prodavnicama u Targetu, Walmartu i Nekcomu, vojnom maloprodajnom objektu. Različiti poklon setovi prodavani su od novembra 2023. do januara 2024. za oko 10, 13 ili 20 dolara.

Četiri poklon seta su sadržavala keramičku šolju prekrivenu metalnim premazom sa Starbucks brendom, koja je dolazila u dve veličine.

CPSC je rekao da kupci treba odmah da prestanu da koriste šolje i da mogu da ih vrate tamo gde su kupljene ili da kontaktiraju Nestle USA za pun povraćaj novca, piše CNN.

Ako pijete Starbucks kafu, imate bar jednu šolju za višekratnu upotrebu iz čuvene kafeterije, jer je poslednjih meseci postojao veći podsticaj da kući ponesete šolju za višekratnu upotrebu iz prodavnice. Dobro je da Starbucks proširuje svoje napore da smanji ogroman otpad šoljica za jednokratnu upotrebu, ali ne i ako bismo mogli da se opečemo u tom procesu.

Ranije ove godine, Starbucks je u saopštenju za javnost objasnio da je njegov program „donesi svoju čašu“ „deo većeg kulturnog pokreta koji kompanija vodi ka prelasku na višekratnu upotrebu, čineći korisnicima da koriste svoju ličnu šolju za svaku posetu.”