AKTUELNO

Avion je pao u more 11 minuta nakon poletanja.

Indonezijski istražitelji otkrili su da su novougrađeni sistem za poboljšanje manevarskih karakteristika i propusti pilota odigrali ključnu ulogu u padu Lajon er Boinga 737 MAX prošle godine, objavio je Vol strit džurnal.

Avion je pao u more 11 minuta nakon što je poleteo s međunarodnog aerodroma u Džakarti 29. oktobra 2018. godine.

Pretpostavilo se da su poginuli svi na letu.

Nacrt izveštaja o avionskoj nesreći koji bi trebao biti objavljen sredinom novembra, navodi niz grešaka pilota i propusta u održavanju aviona kao uzročne faktore nesreće, objavljeno je u nedelju.

Istražitelji su proverili novu funkciju Boinga, sistem MCAS za poboljšanje manevarskih karakteristika.

Sistem je uveden u novu generaciju Boinga 737 s ciljem sprečavanja previsokog uzdizanja nosa aviona.

Međutim, čini se da je u padu Lajon era taj sistem izazvao poniranje aviona zbog pogrešnih očitanja senzora.

#Avion

#Nesreća

'