Popularni voditelj televizije Pink ostvario je dobitak u akciji kompanije MOZZART i sredstva usmerio Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine
Predrag Sarapa, voditelj televizije PINK, u akciji kompanije MOZZART „Humanitarni tiket u podne“ bio je 67. uspešni kladilac koji je svojim znanjem i dobrim prognozama osigurao donaciju kompanije MOZZART od 70.500 dinara. Sredstva je namenio Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine, a zajedno sa Mozzartom posetio je štićenike Doma u Zvečanskoj 7.
Pročitajte još: Teodosićeve atraktivne asistencije za pobedu Klipersa
- Mislim da je ova akcija veoma dobra, ne samo što kompanija MOZZART donira košarkaške terene, nego daje i mogućnost da možemo da ostvarimo dobitak koji dajemo u humanitarne svrhe. Na taj način zajedno pomažemo. Meni je ova ustanova prva pala na pamet, oni će znati na koji način i u koje svrhe je najbolje da iskoriste pomoć koja je ovoj deci najpotrebnija - rekao je Predrag Sarapa.
Voditelju jutarnjeg programa TV Pink košarka je bila toliko bitna u životu da se s pravom može reći da je to bilo „njegovo drugo ja“. I ništa nije moglo da ga spreči u tome da po ceo dan provede na terenu, igrajući, vežbajući bacanja... Sad je to košarkaško i fudbalsko znanje donelo i mogućnost da pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija.
Sa Sarapinim dobitkom uvećala se i ukupna suma novca koju je kompanija MOZZART donirala samo u ovoj akciji, što prelazi četiri i po milina dinara donacija bolnicama, fondacijama, udruženjima, svratištima, pojedincima, dečijim selima i mnogim drugim ustanovama i organizacijama.