AKTUELNO

Poslednjih godina klasične CV-jeve kojima se kandidati predstavljau potencijalnim poslodavcima zamenili su drugi oblici poslovnih biografija.

Društvene mreže već su se pokazale kao dobar način pronalaženja posla. Brojni korisnici su, upravo zahvaljujući svom vlastitom "brendu" na društvenim mrežama, pronašli posao kakav bi teško mogli da dobiju klasičnim putem.

Stoga ne iznenađuje da se u celu priču oko pronalaska posla uključio i TikTok koji je lansirao pilot projekat "TikTok Resumes".

Ideja je da se mladi koji koriste TikTok povežu sa velikim kompanijama koje su prisutne na toj mreži i potencijalnim poslodavcima predstave na način koji im je najprirodniji - kroz kratak video.

Prema podacima o korisnicima, više od pola korisnika TikToka mlađe je od 24 godine. To je najveći udeo mladih na nekoj društvenoj mreži. Poređenja radi, na LinkedInu je takvih korisnika manje od 20 posto.

Korisnici će imati priliku da svoje video biografije do kraja juna a da li će projekat postojati i posle, zavisi od interesovanja kako korisnika tako i poslodavaca.

Iz TikToka su zainteresovanima poručili da "kreativno i autentično pokažu svoje veštine i iskustva" i prilikom objave videa koriste hešteg #TikTokResumes.

Da bi ovo mogao da bude TikTokov hit, govori i činjenica da su videa označena sa #TikTokResume u prvih 24 sata pregledana više od 46 miliona puta.

Za sada su u ovaj pilot projekat uključene samo firme i korisnici iz Sjedinjenih Država.

Autor: